RO   EN
Acasa Despre noi Istoric Retete si Preturi Contact
 

Productie
Retail

Va recomandam sa vizitati si :

Site-ul primului Salam de Sibiu

Pagina 5 din 7        Inapoi   3    4    5    6    7    Inainte

Grupul Carrefour in Romania si societatea Angst lanseaza prima franciza in distributia alimentara locala: Carrefour Express

Postat pe 2011-10-20

Grupul Carrefour în România și societatea Angst anunță un parteneriat foarte important: lansarea francizei Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express.

Acest parteneriat este o premieră în România în distribuția alimentară și cei doi actori sunt: Angst, un brand de succes în România și Carrefour, grupul de retail francez care este numarul unu în Europa și al doilea în lume.

Parteneriatul franco-român, primul de acest tip în România combină tradiția Angst cu experiența și inovația Carrefour și reprezintă un nou pas în strategia multiformat a Grupului Carrefour : dezvoltarea pe formatul de proximitate - Carrefour Express.

Acest parteneriat cu societatea Angst este rezultatul încrederii în profesionalismul și capacitatea de adaptare a firmelor românești și a fost posibil printr-o strânsă colaborare a echipelor ambelor companii. Este o colaborare care evoluează în permanență în slujba consumatorilor.

Angst este furnizorul Carrefour de multă vreme și are produse de foarte bună calitate, deja bine cunoscute în România iar în același timp are o si rețea proprie de magazine. Angst este un brand recunoscut și foarte apreciat de consumatori.

Carrefour aduce experiența, puterea de negociere, forța de comunicare, managementul categoriilor și o marca iubită de români. Aceste două forțe împreună - Carrefour și Angst ilustrează foarte bine proverbul român: „Unde-s doi puterea crește!”

Carrefour Express îndeplinește în același timp dorința Carrefour de a fi mai aproape de clienți, de a aduce produsele și calitatea Carrefour în inima cartierelor.

Carrefour dezvoltă astfel în România 3 formate de magazine:
1. 23 de hipermarketuri Carrefour
2. 39 de supermarketuri Carrefour Market
3. 1 magazin de proximitate Carrefour Express: „Un prieten aproape de tine!”

Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis ieri 12 octombrie, orele 8:00.

Date cheie:
- adresa punctului de vânzare: Bdul Ion Mihalache, nr.128C, Piața Domenii, sector 1
- suprafață : 390 m.p
- angajați : aproximativ 40
- aproximativ 4.000 de produse, dintre care 700 de articole Carrefour
Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderență alimentar, în franciză și suntem mândri să fim primii care o fac, așa cum am fost și în 2001, primii care au propus hipermarketul în România.
Carrefour intră astfel pe segmentul de franciză în România și în același timp își consolidează poziția în București. Într-o perioadă dificilă, în 2011, Carrefour a reluat deci expansiunea și se lansează și pe segmentul de franciză, demonstrând o mare încredere în această țară. Cu atât mai mult în această perioadă, Carrefour vrea să fie alături de consumatorii români, cu o ofertă comercială perfect adaptată nevoilor lor. - François Melchior de Polignac, Director Carrefour România


Cel mai important este sa fim corecti cu noi dar si cu clientii nostrii. Acest principiu va ramane si pe viitor pentru toate liniile de bussines.
Pe piata romaneasca brandul Angst este echivalentul cu calitate si siguranta.
Cand am inceput, acum 20 de ani, am vrut sa fim numarul 1 in calitate si credem ca am reusit acest lucru! – Sorin Minea, Presedinte Angst

20 de ani de EXCELENTA in Romania

Postat pe 2011-08-17

Alaturi de Angst poti beneficia de PREMII si PROMOTII.
20% reducere la produsele semnalizate la raft.
20 de cosuri CADOU pentru posesorii de card Angst in perioada 15 - 31 August 2011.

*Premiile se vor acorda posesorilor de card Angst.
Regulamentul oficial il puteti vizualiza accesand acest link

Prima luna dupa relansarea brandului SantiVia

Postat pe 2011-07-29

Cu o traditie de peste 20 de ani pe piata romanesca, Angst se axeaza pe alimentatia sanatoasa si dezvolta noi proiecte care vor aduce surprize placute clientilor fideli.
In continuare, pe piata de mezeluri, viitorul apartine produselor de calitate.
Ca si tendinte de consum, s-a observat o crestere a consumului de specialitati dar si a preparatelor crude-uscate. Cea mai consistenta crestere pe segmentul specialitatilor din ultima luna este data de relansarea gamei SantiVia, care a castigat 7% din categorie. Pentru comunicarea brandului SantiVia, s-au derulat campanii de promovare in magazine prin marcarea spatiului de vanzare, activitati de sampling, dar si realizarea unor articole specializate in publicatii de specialitate si reviste de sanatate.
Pentru ca ritmul de viata alert impune o alimentatie sanatoasa cu un standard de calitate ridicat, Angst mentine o comunicare permanenta cu clientii. Astfel, compania Angst va fi prezenta in Pavilionul Expozitional al Romaniei la Koln Anuga, in perioada 8-12 octombrie, cu ocazia desfasurarii unuia dintre cele mai importante targuri din comertul cu produse alimentare. De asemenea, Angst va fi prezent si in cadrul Targului International pentru industria alimentara (Alimenta), ce va avea loc la Romexpo, Pavilionul Central, in perioada 19 – 23 octombrie 2011.

Pagina 5 din 7        Inapoi   3    4    5    6    7    Inainte



Valorile Angst | Noutati | Cariere | Termeni & Conditii | ANPC | Contact

 
   
   
   © 2011 Grup Angst RO
Soseaua Bucuresti-Targoviste nr. 298, Buftea 070000, Judetul Ilfov, Romania
Tel./Fax: +40 21 352.44.00/352.44.03, office@angst.ro