Va recomandam sa vizitati si :

Site-ul primului Salam de Sibiu
STIRI

Pagina 3 din 3        Inapoi   2    3  

Conferinta de presa Angst-Lansare Gama Santivia

Postat pe 2011-06-02

Recunoscuta pentru preocuparea sa constanta pentru o alimentatie sanatoasa si venind in sprijinul programelor mondiale privind reducerea continutului de sodiu din alimente, compania Angst a lansat astazi in cadrul unei conferinte de presa organizata la Restaurantul Mica Elvetie ,gama de produse SantiVia cu continut redus de sare si grasimi.

Purtand sloganul “Calea spre echilibru” si beneficiind de sprijinul Institutului de Bioresurse Alimentare, produsele din gama SantiVia se adreseaza persoanelor preocupate de o alimentatie sanatoasa si reprezinta rezultatul a aproximativ 5 ani de cercetari si dezvoltari in domeniu. Preparate in perioade de timp separate de celelalte game de produse Angst, produsele din gama SantiVia cuprind crenvursti de pui, sunca Praga de curcan, sunca mediteraneana, rulada de curcan, vita in aspic, pate fin din ficatei de pui si se caracterizeaza printr-un nivel redus de sare si grasimi, constituind in acelasi timp o sursa bogata de proteine.

Dupa 7 ani Angst revine in Bulevardul Ion Mihalache

Postat pe 2011-04-19

Joi, 14.04.2011, Angst a revenit in locatia situata la intersectia bulevardelor Ion Mihalache cu Turda, redeschizand astfel primul magazin al retelei comerciale cu acelasi nume.
„Consideram redeschiderea magazinului Ion Mihalache o reparatie morala fata de clientii fideli Angst din zona Miciurin. Prin acesta actiune aratam inca o data ca Angst isi tine intodeauna cuvantul dat fata de consumatorii sai, onorand asfel o promisiune facuta in momentul inchiderii locatiei.” spune Sorin Minea, presedinte al grupului de firme Angst. „Am incercat in toata aceasta perioada sa gasim un spatiu in zona, dar ocazia s-a ivit abia in urma cu 2 luni, iar bucuria a fost cu atat mai mare cu cat locatia era chiar cea in care am deschis in anul 1994, primul nostru magazin” mai spune Minea.
Din dorinta de a oferi clientilor Angst produse exceptionale insotite de servicii de 5 stele, am implementat si in acest caz noul concept de magazin, ce reprezinta o oaza de eleganta intr-un mediu urban agitat.
Designul magazinului imbina perfect ospitalitatea si traditionalismul unui magazin de proximitate cu diversitatea produselor unui supermarket. Conceptul a fost deja implementat cu succes in marea majoritate a magazinelor Angst.
Investitia de aproximativ 300.000 de euro a fost realizata pentru o suprafata de 260 mp, transformand locatia intr-un spatiu complet de cumparaturi alimentare. Accentul a fost pus pe zona dedicata carnii si preparatelor din carne in care gama « Bunatatilor Traditionale » ocupa un spatiu din ce in ce mai mare. In vitrina pentru carne proaspeta clientul poate alege specialitati din carnea de porc, de vita, oaie, curcan si pui. Preparatele de gastronomie din « Bucataria Angst » precum si semipreparatele « Angst te invita la gratar » vor fi si ele prezente pentru a satisface chiar si cele mai rafinate gusturi ale clientilor Angst. Magazinul ofera insa si spatii dedicate lactatelor si branzeturilor, legumelor si fructelor proaspete, painii si produselor de panificatie. Si pentru ca la o macare buna se « asorteaza » un vin cu aceeasi calitate, clientii nostrii vor avea la dispozitie un o selectie de vinuri din cele mai bune podgorii.
Va asteptam cu drag sa ne fiti oaspeti in magazinul nostru din bulevardul Ion Mihalache numarul 104.
Angst detine 2 fabrici de carne si produse din carne pe care le comercializeaza sub marcile Angst si Salsi. Reteaua de magazine este compusa din 25 de locatii situate in Bucuresti, Buftea, Otopeni si Sinaia

Angst culege Feteasca de pe Domeniile Dealul Mare

Postat pe 2011-04-19

Angst si Domeniile Dealu Mare completeaza o colaborare de traditie oferind doua vinuri romanesti de soi: Feteasca Alba si Feteasca Neagra. Vinificate modern, cu personalitate distincta si o finete a aromelor, cele doua vinuri seci, de origine controlata, din struguri culesi la maturitate deplina DOC - CMD, sunt create pentru cei ce apreciaza vinul si doresc sa potenteze placerile unei mese rafinate.
Feteasca Negara este un vin de o culoare rosu-rubiniu intens, care se remarca prin aroma fina, in care gustul acestui soi nobil de struguri interfereaza cu acela de coacaze negre si prune uscate. Gustativ este savuros, rotund si extrem de catifelat.
Feteasca Alba are o culoare galben-verzuie, limpede, cristalina. Se remarca prin aroma fina, discreta, usor mineralizata. Este un vin vioi, cu prospetime si fructuozitate evidente.
Identitatea vizuala a produsului si grafica ambalajului aduc o nota de prospetime si modernitate, subliniind forta celor doua nume partenere: Angst si Domeniile Dealul Mare.
Vinurile sunt disponibile doar in reteaua de magazine Angst.

Pagina 3 din 3        Inapoi   2    3  

 
Angst Corporate | Productie | Stiri | Termene & Conditii | ANPC | Contact